Recenzie “Finding Dory” – 2016

Bun, este foarte clar ca nu am mai dat pe aici de ceva vreme, insa m-am intors sa va povestesc despre o animatie mult, mult asteptata: In cautarea lui Dory, sau “Finding Dory“.

M-am nimerit la Cinema City cumva pe fuga si nu apucam sa imi fac idee despre ce putea sa fie Finding Dory, dar daca ar fi sa gasesc un cuvant care sa caracterizeze acest film de animatie, ar fi simplu: Sweetness. Si daca tot Dory suferea de pierderea memoriei pe termen scurt, si eu am “suferit” de acest sindrom pe parcusul filmului cand incercam sa imi amintesc cine este Dory. Cum cine? Albastrica (eu asa ii ziceam) care il ajuta pe Marlion sa il gaseasca pe Nimo, in “Finding Nemo”, aparut prin 2003. Aham, loong time ago.

Despre ce vorbeste Finding Dory? Vorbeste despre familie, acceptarea de sine, destin si prietenie, intr-un mod in care numai Pixar stie sa o faca.
Ca si plot, povestea se situeaza cam asa: Dory se pierde de familia sa, si odata cu anii, dupa fragmentul “gaseste-l pe Nimo” din viata ei, mici bucatele de amintiri incep sa se puna cap la cap si astfel realizeaza ca are totusi o familie si pleaca in cautarea parintilor ei. Si cum Dory are cunoscuta problema cu “uitarea”, si nu prea se descurca cu urmarea de instructiuni, se pierde si ea de prietenii sai, Marlin si Nemo. Cumva in aventura lor ajung intr-un parc unde animalele marine sunt tratate si apoi eliberate si unde vocea “institutiei” este Sigourney Weaver :)). Da, da…o sa radeti aici. Retineti: “Hello. I’m Sigourney Weaver.”

FINDING DORY – Marlin and Nemo get guidance from a pair of lazy sea lions in an effort to catch up with Dory. Featuring Idris Elba as the voice of Fluke and Dominic West as the voice of Rudder, "Finding Dory" opens on June 17, 2016. ©2016 Disney•Pixar. All Rights Reserved.

Intamplarile, sau mai bine zis 3 sferturi din film se petrec cam pe aici, unde il va cunoaste si pe caracatitacameleon- Hank, care pare “souldless”, dar care pana la urma…isi deschide inima :)

Mai mult nu va mai zic, doar sa retineti cat de frumos se termina aceasta animatie: Cu Sia: wow ce interpretare…

Filmul incepe sa ruleze de azi in Cinematografe, asa ca…stiti ce aveti de facut :)