Recenzie Despicable Me 2

De la evenimentele din primul film Despicable Me (2010), Gru (Steve Carell), a renunțat la a fi un personaj negativ şi îşi propune, cu ajutorul armatei lui de minions, să fie un tată model pentru Margo (Miranda Cosgrove), Edith (Dana Gaier) şi Agnes (Elsie Fisher). Dar un nou personaj negativ a apărut şi fură, dintr-un laborator secret, o substanţă cu care poate transforma orice fiinţă într-o bestie aproape indistructibilă. În urma acestei situaţii, Liga Anti-Ticăloşi (AVL) îl recrutează pe Gru pentru a descoperi locaţia rău-făcătorului, singurul indiciu fiind că acesta ar avea un magazin într-un mall. De asemenea, Gru este obligat de AVL să aibă un partener, Lucy Wilde (Kristen Wigg), cu care are o relaţie cu scântei. Pe deasupra, colegul lui Gru şi cel mai bun prieten, Dr. Nefario (Russell Brand) se hotărăşte să îşi dea demisia.

Despicable-Me-2

Despicable Me 2 are aceeşi reţetă care m-a atras la primul film: umor mult, invenţii şi arme ridicole şi minions. Aceştia din urmă apar în mult mai multe scene decât în primul film şi au un rol mult mai pare în poveste, ceea ce mi s-a părut a fi o alegere foarte înţeleaptă din partea producătorilor.

Agentul Wilde a fost o supriză plăcută, Kristen Wigg reuşind să o interpreteze foarte bine pe agenta hiperactiva, uneori cu capul în nori, dar care îşi iubeşte munca. Steve Coogan este, de asemenea, o nouă aparitie printre actorii care au dat viaţă personajelor din film, el intepretând-ul pe foarte seriosul Silas Ramsbottom, directorul AVL.

Personajul negativ, El Macho, este jucat de Benjamin Bratt şi cu toate că a venit in echipă în ultimul moment, pentru a-l înlocui pe Al Pacino (care îl înlocuise pe Javier Bardem) şi a fost nevoit să se pregatească puţin pentru rol, cred ca a fost cea mai bună alegere pentru personajul său. Poate Benjamin Bratt a fost ajutat şi de şcenariu, dar cred că personajul său este mult mai distractiv decât Vector din primul film.

Despicable Me (2010) a avut aspectul vizual al unui desen animat de sâmbăta dimineața, cu o animație/grafică mai bună, lucru care inţial mi-a displăcut, dar care, până la urma s-a dovedit a fi o alegere potrivită fiindcă am putut să urmăresc mai uşor acţiunea. Despicable Me 2 profită şi mai mult de acest still de grafică şi de mai uneori am avut impresia ca echipa de proucţie s-a inspirat din The Incredibles, numai că aici este mai cizelat. Animatorii, programatorii şi graficienii care au lucrat la acest film sunt clar profesionişti, reuşind să mă surprinda în multe cazuri, cum ar fi animaţia apei sau a jeleului/gelatinei.

Din nou, mă simt obligat să îl compar cu primul film, dar Despicable Me 2 nu urmăreşte liniar povestea principală, ci dezvoltă şi alte poveşti, în special cum Margo se îndrăgosteşte de un băiat sau viața amoroasă lui Gru. Cu toate ca Despicable Me 2 uneori pare a fi o comedie romantica, iar alte ori un film de animaţie film Sci-Fi, scenariul este scris îndeajuns de bine încât aceste aspecte sunt echilibrate şi alaturarea lor nu mi s-a părut a fi forţată.

Despicable Me 2 este un film de familie încântător, care le va depăşi aşteptarile fanilor originalului. Este un film plin de umor, care m-a făcut să râd pe toată durata sa. Este exact ceea ce ar trebui sa fie o continuare, un film mai bun decât originalul.

Multumim RoImage şi CinemaCity pentru invitaţia la film.
Despicable Me 2 rulează, începând din 05 Iulie în cinematografe din toată ţara