Transformers: Dark Of Moon recenzie si episoade online

Stiu ca am intarziat cu aceasta recenzie, dar am vrut sa las sa treaca putin timp de la vizionare ca sa imi dau seama daca prima impresie este si cea reala.

Fiind fana a francizei Transformers, am asteptat cu sufletul la gura acest film. Primul mi-a placut foarte mult, al doilea mi-a placut si asteptam ca al treilea sa imi placa iar extrem de mult mai ales pentru ca nu mai aparea Megan Fox, o tipa pe care eu nu o plac deloc. Din nefericire, am fost oarecum dezamagita. Rosie Huntington mi se pare la fel de stearsa ca si Megan, si, desi joaca mai bine decat prima, mi se pare la fel de inutila. Iar buzele, mult prea lucrate cu bisturiul, ma faceau sa nu mai fiu atenta la personaj.

Prima parte a filmului mi s-a parut lunga si plictisitoare. Au incercat sa bage mai mult dialog si, sincer, nu le-a reusit. Personaje absurde si inutile abunda: parintii lui Sam, Bruce Brazos sau Jerry Wang. Presupun ca pentru altii toti acestia par amuzanti. Mie mi s-au parut enervati si de umplutura. Pacat de John Malkovich. Un actor mare intr-un rol mediocru. :(

Partea a doua a filmului incepe sa arate, in sfarsit, a Transformers. Imi pare rau pentru toti cei care vor un film cu replici uimitoare. Nu asta inseamna Transformers. Aceasta franciza este despre roboti, bataie, transformari si Optimus Prime. Asta este Transformers! Nu tipe cu buze pline de silicon, nu personaje care vor sa fie amuzante urland si facand ca toate cele, nu dialoguri demne de Oscar. Transformers inseamna actiune. Partea a doua a filmului asta a fost si, in ochii mei, l-a salvat.

Sper ca nu v-am demoralizat cu acest mic review. Mergeti sa vedeti filmul! Pentru ca este un must pentru orice fan, dar eu tot imi doresc ca unele lucruri sa fi fost facute altfel. :) Multumim din suflet Oxygen PR si IMAX Cotroceni pentru ospitalitate si placerea de a vedea toate aceste filme minunate pe uriasul ecran IMAX.

Acestea fiind zise, va invit sa vizionati primele doua episoade ale seriei originale de desene animate, The Transformers, realizata in 1984. Urmeaza intreaga serie! Vizionare placuta.