Recenzie: Harry Potter si talismanele Mortii part.1

Am fost in aceasta seara, impreuna cu Catalina, la avampremiera filmului Harry Potter si Talismanele Mortii prima parte. Nu stiu daca stiti deja, dar sunt fana Harry Potter. :D Mi-au placut cartile, imi plac si filmele. Din acest motiv am fost mai mult decat incatata cand Ruxandra de la Oxygen PR ne-a trimis invitatia la acest eveniment. Realmente am sarit in sus de bucurie pentru ca asteptam de mult premiera filmului.

harry-potter-and-the-deathly-hallows-running-poster

Va pot spune clar ca daca nu ati vazut primele parti sau nu ati citit cartile, acest film nu prea este pentru voi. Legatura cu filmul anterior este stransa si trebuie sa stiti ce s-a intampalt in acela ca sa il intelegeti pe cel de fata. Trecand peste asta, Harry Potter si talismanele Mortii este un film excelent! Bine jucat, sumbru si misterios, reflectand perfect starea de disperare care domneste in taramul magic, intr-o perioada in care Lordul Voldemort pare ca urmeaza sa castige. Nu ma mir, si chiar ma bucur, ca ultima carte a sagai Harry Potter a fost “rupta” in doua pentru ca in mod clar nu ar fi putut sa comprime toata actiunea, toate sentimentele puternice si intrigile care se tes in universul lui Harry, intr-un singur film de 2 ore.

In mod clar doresc sa va recomand sa mergeti sa vedeti filmul la Cinema Samsung IMAX din mall Cotroceni deoarece tehnologia sa unica te duce si mai aproape de actiunea din film. Parca in alt mod se vede lupta dintre Harry, Fred si un horcrux pe un ecran urias si clar ca lacrima decat pe unul obisnuit. Sala IMAX a fost de curand apdatata la cea mai noua tehnologie iar acest film este primul prezentat dupa redeschiderea salii. O foarte buna alegere pentru ca astfel toate detaliile intunecate ale peisajului in care se desfasoara povestea se vad excelent, fara sa le fie pierduta stralucirea.

Nu-mi mai ramane sa va zic decat sa mergeti cu incredere la film si sa va bucurati de o experienta frumoasa si unica.