Recenzie “When In Rome”

Ziua de ieri a venit ca o extrem de bine meritata pauza care a constant intr-o iesire draguta la film impreuna cu colega mea draga Catalina si la invitatia unei super doamne, Tereza Valcan de la Oxygen PR. Am fost invitate sa vizionam, alaturi de alte bloggerite, filmul “When In Rome” o foarte draguta comedie romantica.

Desi ploua si toate indiciile zilei m-ar fi putut determina sa zic ca am o zi proasta, veselia Terezei, bucuria de a ma revedea cu draga mea Miruna si coleguta mea scumpa Catalina si pupaturile si discutiile intense cu Cristi si Delia de Divercity Cafe m-au determinat sa ma asez fericita in fotoliul ultra confortabil din sala VIP de la Cinema City Afi Cotroceni si sa vizionez filmul “When in Rome“. Stiam din start ca vin la un film romantic si light si recunosc ca a fost exact pastila de veselie de care aveam nevoie.

when in rome

Actiunea filmului este centrata in jurul lui Beth Harper (Kristen Bell) o frumoasa curator al muzeului Guggenheim din New York care a incetat sa mai creada in dragoste din cauza ghinioanelor care au urmarit-o toata viata ei. Cu toate acestea, in momentul in care pleaca la Roma ca sa asiste la nunta spontana a surorii ei, magia dragostei isi face loc in viata ei. Dezamagita de ideea ca si frumosul tanar cunoscut la nunta, Nick Beamon (Josh Duhamel), nu ii este sortit, ea se hotaraste sa “salveze” niste monede aruncate in fantana dragostei din fata bisericii declansand astfel un intreg lant magic care ii aduce la picioare dragostea a 5 barbati diferiti. Cum reuseste ea sa aleaga dintre ei si cat de adevarata este magia dragostei vedeti urmarind filmul.

Asa cum ziceam si mai sus, mie filmul mi-a placut si m-a facut sa imi aduc aminte cu drag de Roma si de magia dragostei pe care am simtit-o in acel oras. :X Cu adevarat te poti indragosti acolo sau poti fortifica dragostea pe care o ai deja. Eu asa am patiti asa ca nu pot decat sa va recomand, acum in incheiere, sa vizionati si filmul “When in Rome“, dar si sa faceti cumva sa ajungeti in minunatat capitala a Italiei. Ciao!