Recenzie: G.I. Joe: The Rise Of Cobra (2009)

gijoeCum vacanta este pe sfarsite, incepem si noi incet, incet sa ne adunam randurile. Pentru ca tot facem schimbari la blog ne-am decis sa introducem si cateva categorii noi. Una dintre ele este cea de recenzii a filmelor de desene animate, animatie 3D sau realizate dupa benzi desenate sau desene animate celebre.

Voi incepe cu un film pe care l-am asteptat mult timp: “G.I. Joe“. Asa cum va povesteam, G.I. Joe este o serie de action figures creata de catre firma Hasbro care a devenit o intreaga franciza la fel ca si Transformers, tot o linie de jucarii creata de catre aceasi firma. Pe cat de bune au fost cele doua filme Transformers si pe at de incantata eram eu de aceasta franciza, pe atat de PROST a fost filmul. :( Prost si extrem de dezamagitor. Ma bucur ca au respectat cat au putut personajele, actiunea, spiritul care se putea vedea si in seria de desene animate, dar cand transformi un desen animat, care are voie sa fie “cheesy”, intr-un live-action trebuie sa te gandesti ca totusi oamenii aia ar putea parea ridicoli facand pe durii si maleficii. Sienna Miller cel putin este ingrozitoare. Nu numai ca nu are fata de “rea”, dar replicile si felul in care se schimonosteste o fac sa para un banc prost. Dennis Quaid se strofoaca si el sa fie dur si felul in care vorbeste (cica grav) il “ridica” la rangul de actor de categoria ลข. :|

Tot filmul este plin de o multitudine de clisee lipsite de farmec si copiate stangaci din seriile animate. Am pierdut 2 ore din viata mea, am platit o caruta de bani ca sa vad avampremiera si nici nu am rezistat pana la sfarsit. Asta venind din partea unui fan declarat al desenelor animate, action figures, jucarii si BD-uri este un lucru grav. Sper din tot sufletul sa nu mai faca si partea a doua sau, macar, sa schimbe scenaristul. Aaaa….si inca ceva: efectele speciale sunt asa de stangace in unele secvente incat stau si ma gandesc cum au putut sa le aprobe. /:)

In fine… Daca vreti totusi sa vedeti filmul asteptati pana se ieftineste. Nu merita banii de avampremiera sau premiera. Daca nu vreti va las mai jos filmul de animatie, “G.I. Joe: The Movie“, din 1987. Macar aici mi se pare normal sa vad “cheesy” action.

Wiki